(0) Artikelen
Klantenservice:
+31 (0)79 888 38 51

info@shirtonsize.nl

Bestellen & retourneren

Home > Bestellen en retourneren



Bestellen


Download het formulier om een retourzending te melden


Hoe plaats ik een bestelling?

Na het configuren van het overhemd druk je op de button "Bestellen". Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de button "Bestelling afronden" drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres af laten leveren?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je gegevens een ander afleveradres doorgeven. Naar het opgegeven e-mailadres zal de bevestiging en factuur gestuurd worden. En de bestelling naar het opgegeven adres.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij leveren de bestellingen aan het opgegeven adres.

Ontvang ik een bericht wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Wanneer de betaling is gedaan ontvang ook je gelijk de factuur. De bestelling zal binnen 4 weken bij je op de deurmat vallen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je om wat voor reden niet 100% tevreden. Maak dit dan binnen 30 dagen na ontvangst kenbaar via onze klantenservice. Wij kijken dan samen naar een oplossing waarmee jij tevreden bent. Het overhemd kan geretourneerd worden mits ongewassen en ongebruikt. De verkregen pakbon of factuur dient wel altijd meegestuurd te worden. En het liefst in de originele verpakking.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Nee, wij willen alleen tevreden klanten. Wij brengen daarom geen kosten in rekening voor het vervangen van het overhemd of het retourneren daarvan. Als wij het overhemd in goede orde ontvangen hebben zullen wij het verschuldigde bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Mijn bestelling is beschadigd, wat te doen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Als wij dit te samen zijn overeengekomen wel.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer wij  het overhemd in goede orde hebben ontvangen, zullen wij dit binnen 14 dagen afhandelen en het verschuldigde bedrag terugstorten op jouw rekening.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over onze overhemden, service, dienstverlening of bezorging? Laat dit dan uiterlijk binnen 3 maanden ons weten via onze klantenservice. Bij e-mail graag het factuurnummer en eventueel telefoonnummer erbij vermelden. Wij nemen hierover contact met je op binnen 1 werkdag om dit gevoel zo snel mogelijk uit de wereld te helpen.


Afspraak maken?